Pan-European
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

4 posters

Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Aaron 28.06.10 14:53

Ahoj.

Mám menší problém. No menší..., pěkně nepříjemný problém.

Zcela neočekávaně a zdá se, že bez jasný pravidel nebo nějakých pevně daných okolností, zhasne při jízdě motor.
Otáčkoměr klesně na 0, ale žádné kontroly nesvítí. Jediné co pomůže je otočení klíčku v zapalování na OFF a opět na ON a motor okamžitě chytne.
I když zastavím nebo během jízdy, okamžitě nastartuji startérem.
Intenzita tohoto jevu se stupňuje a naposledy za 150km se to stalo více jak 10x.

Prošel jsem elektriku, vše vystříkal Contactolem, překontroloval. Zdá se to být v pořádku.
Nevíte někdo kde je nebo kde hledat problém?¨

Dík moc!
L.

Aaron

Počet příspěvků : 2
Registrace od : 28. 06. 10

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Maverick 28.06.10 20:14

Cau,mam uplne stejny problem,akorat me to nejde hned nastartovat a musim nejakou chvili pockat a pote teprve lze startovat.Jeste chvili po nastartovani to jde jak kdyby na 3 valce a az po chvilce to jede vse normalne.Zatim jsem zavadu neodstranil,ale jsem presvedcen ze to dela naklonove (padove)cidlo.Kdysi me radil motorkar ze to muze i delat vicko od nadrze ponevadz je tam propustny ventilek pro vzduch,pokud to nefunguje tak to zlobi.To lze velice rychle vyzkouset tim ze ze necha vicko pootevrene (je lepsi met min jak pulku nadrze) a tim se simuluje funkcnost ventilku ve vicku a pokud i tohle nepomuze tak to vidim na padovku.
Maverick
Maverick

Počet příspěvků : 320
Registrace od : 16. 10. 08
Věk : 55
Bydliště : Brno

http://www.mavereick.estranky.cz

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Aaron 29.06.10 8:35

Ahoj.
Dík moc za reakci!

Myslel jsem, jestli to nebude zapalování nebo čidlo na klice, protože mi jdou otáčky okamžitě na 0. Jako když to je bez proudu.

Když by to bylo benzínem, tak by elektrika byla pod proudem a otáčky by se držely až do zastavení. Ne? Tohle prostě, jak to chcípne, jsou dole.
Ale je pravda, že když jsem měl v nádrži málo benzínu, tak se mi to nestalo. Včera jsem natankoval za 600 a za 2 km to chcíplo a chcipalo to míň a míň.
Večer jsem se vracel, měl jsem najeto přes 200km a chcíplo to asi 5x. Furt líp než dopoledne 15x. Ale to by nešlo otáčky okamžitě dolů, ne?
Taky jsem vypozoroval, že to skoro nechcípe, kdy jedu pomalu do 3500 ot/min.

Když otevřu nádrž, tak tam je podtlak a odfoukne si nádrž. Ale furt mi tam neštimuje, že to chytne hned, jen co otočím klíčkem a ještě za jízdy to startuju (i přes starter) a ty otáčky jsou dole...:-(

A kde je to náklonový čidlo? Tam by to spíš ukazovalo na elektrický problém...

L.

Aaron

Počet příspěvků : 2
Registrace od : 28. 06. 10

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Maverick 29.06.10 20:35

Padove cidlo se nachazi ve predu vedle palubky pod dig.hodiny.Abys se tam dostal musis sundat kapoty,pravy kufr,pravy bok pod sedlem,kryt falesne nadrze (pod nim je filtr), spodni dil (spoiler),plexi,predni dil nad svetlem,blinkr s krytem zrcatka,dil prave kapotaze (kdyz menis svicky) a cela prava strana kapotaze.Zustane ti pouze leva strana tam kde je baterka.Za dig. hodiny na leseni (drzaku)vedle praveho zrcatka najdes malou cernou krabicku a to je to cidlo.Osobne jsem nenasel zpusob jak se k nemu dostat jinak.Na jednom nasem sraziku mne nekdo vykladal ze si zabudoval misto stelovani vysky svetla a dig.hodin male reproduktory (napad skvely urcite to mohlo i pekne vypadat),ale po teto skvele hodne narocne uprave mel veliky problem ze nemohl vubec motorku nastartovat.Pote ji odvezl do zn.servisu Honda a tam mu opet vse odelaly a motorka opet fungovala vesele dal.Cely problem byl v tom ze kazdy lec i maly reproduktor ma magnet a ten zapricinil zavadu ze zmagnetizoval padove cidlo do polohy OFF. Cidlo lze i proklonovat tak ze bude mimo provoz a pritom kabely budou stale propojeny na tvrdo.Jen info cidlo stoji cca 4000,- nove.Je treba zvazit riziko,pokud motorka padne na bok a motor pobezi je riziko zadreni.Jinak sam netusim cim jeste by to mohlo byti,ale jestli je to v CDI tak potes panbuh,ponevadz orig. stoji cca 60 000,- a replika aspon 20 000,- a to by uz stalo za popremysleni co stim.
Maverick
Maverick

Počet příspěvků : 320
Registrace od : 16. 10. 08
Věk : 55
Bydliště : Brno

http://www.mavereick.estranky.cz

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Guga 30.06.10 7:48

Maverick napsal:Padove cidlo ... ...Jinak sam netusim cim jeste by to mohlo byti,ale jestli je to v CDI tak potes panbuh,ponevadz orig. stoji cca 60 000,- a replika aspon 20 000,- a to by uz stalo za popremysleni co stim.

To už se vyplatí koupit jinou motku pomalu! Poškrábat se
Guga
Guga

Počet příspěvků : 838
Registrace od : 16. 10. 08
Věk : 46
Bydliště : Strážkovice

http://www.pan-european.cz

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  amper 20.09.11 23:53

Moje ST-čko tiež niekedy pri ranných štartoch ako keby nezaplo sytič a musím držať obrátky až kým sa nezohreje, kedže mám domontované rádio, skúsim to naštartovať bez zapnutého rádia, zatiaľ som si ani neuvedomil, že magnety z repro sú pri nejakom snímači.
Napíšem ako som dopadol, nerobí to stále, z 10.tich tak dva krát
amper
amper

Počet příspěvků : 41
Registrace od : 07. 08. 11

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Maverick 21.09.11 6:24

amper napsal:Moje ST-čko tiež niekedy pri ranných štartoch ako keby nezaplo sytič a musím držať obrátky až kým sa nezohreje, kedže mám domontované rádio, skúsim to naštartovať bez zapnutého rádia, zatiaľ som si ani neuvedomil, že magnety z repro sú pri nejakom snímači.
Napíšem ako som dopadol, nerobí to stále, z 10.tich tak dva krát

Tak to Ti neporadim ja mam mechanicky sitic.Jinak vypinani motoru jsem odstranil a to ze padovym cidlem to nebylo,nybrz membranou ktera hlida hladinu pred karburatory aby nepadal benzin zpet do nadrze.Na ST 1100 se nachazi u vicka nadrze pod kapotou jakoby nadrze vedle pal.filtru.Opravu lze udelat tak ze membranu vymenis a po case to budes resit znovu,ja jsem ten nesmysl odstranil uplne pryc a motorka taky jede.Bylo me v servisu zdeleno ze je to "kurvitko" a ze ben.cerpadlo neustale za jizdy jede tudiz nema co padat a hladinu si hlidaji podtlakove karburatory.Od te doby me motor ani jednou nezhasnul jen info.
Maverick
Maverick

Počet příspěvků : 320
Registrace od : 16. 10. 08
Věk : 55
Bydliště : Brno

http://www.mavereick.estranky.cz

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  amper 22.09.11 15:34

Tak som to skúsil s tým vypnutým rádiom, išlo to do obrátok hneď, takže dík, pomohlo.
amper
amper

Počet příspěvků : 41
Registrace od : 07. 08. 11

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  amper 29.09.11 21:02

Tak asi mi odchádza sitič, rádio na ten volnobeh po naštartovaní nemá vplyv, dnes som dva krát štartoval a dvakrát nedržalo otáčky, asi bude treba servis.
amper
amper

Počet příspěvků : 41
Registrace od : 07. 08. 11

Návrat nahoru Goto down

ST 1100 - během jízdy zhasíná motor Empty Re: ST 1100 - během jízdy zhasíná motor

Příspěvek  Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru