Verze 80 kW - lze odškrtit?
2 posters
Strana 1 z 1
Verze 80 kW - lze odškrtit?
Ahoj, jsem čerstvým (a zatím nadmíru spokojeným) majitelem tohoto stroje, r.2006. Jedná se o dovoz z F, kde byla v provozu verze s 80kW. A dotaz jsem už naznačil - dá se upravit na 93kW? Určitě lze namítnout, ať se na to vykašlu, ovšem pokud s tím někdo má/měl zkušenost a úpravu lze udělat jednoduše, tak bych do toho šel.
díky za odpovědi!
díky za odpovědi!
bertold- Počet příspěvků : 5
Registrace od : 19. 09. 16
Re: Verze 80 kW - lze odškrtit?
Odpovím si sám :/, aby případně pomohlo jiným, pokud by zjistili, že mají F seškrcenou verzi.
Nelze odškrtit, v mém případě pomohlo zakoupení řídící jednotky z bouračky ze standardní verze kW + k tomu imobilizéru spárovaný čip do imobilizéru (tzn.ze stejné motorky!) Čip se dá vyloupnout z klíče a vložit do původního klíče a pak přes návod z YouTube doprogramovat prázdný čip do náhradního klíče.
Rozdíl je znatelný při zrychlování.
Nelze odškrtit, v mém případě pomohlo zakoupení řídící jednotky z bouračky ze standardní verze kW + k tomu imobilizéru spárovaný čip do imobilizéru (tzn.ze stejné motorky!) Čip se dá vyloupnout z klíče a vložit do původního klíče a pak přes návod z YouTube doprogramovat prázdný čip do náhradního klíče.
Rozdíl je znatelný při zrychlování.
bertold- Počet příspěvků : 5
Registrace od : 19. 09. 16
Re: Verze 80 kW - lze odškrtit?
Ahoj mám asi stejný problém pořád mě vrtalo v hlavě že mám v techničáku toto napsané. Prodávající tvrdil že to byla chyba při dovozu. Prosím tě dá se zjistit co tam vlastně mám a popřípadě na kolik by mě to vyšlo. Díky
bob- Počet příspěvků : 126
Registrace od : 16. 05. 10
Bydliště : Praha
Re: Verze 80 kW - lze odškrtit?
Ahoj, o žádnou chybu se nejedná, ale v pohodě, já jsem na to přišel taky až následně. Dneska vím, že je obecně známý fakt, že ve Francii jsou všechny motorky, kvůli legislativy, seškrcené na 100 HP (čemuž 80 kW neodpovídá, ale do podrobností jsem nešel, stejně má tenhle nesmysl končit snad ještě letos). Informoval jsem se všude možně a podle kluků z Honda Lety je seškrcení dáno pouze řídící jednotkou (CDI).
Takže potřebuješ CDI v jiné než F verzi (všechny osotatní jsou standadrně 93 kW) a k tomu minimálně 1 klíč, resp.s danou CDI spárovaný čip imobilizéru, jinak nenastartuješ. Já jsem koupil CDI z bouračky za 5.000,- Kč a k tomu klíč za 1.000,- Kč. Bacha, opravdu potřebuješ CDI i klíč/čip. CDI prohodíš jednoduše - je umístěná vzadu uvnitř v plastech nad zadním světlem. S klíčem je nejjednodušší řešení vyloupnout nový čip, vložit jej do původního (tvého) klíče, dokoupit prázdný čip ID46 (cca 200,-Kč, třeba tady https://www.auto-moto-elektronika.cz/cipy-pro-autoklice/cip-immo-id46.html), ten vložit do tvého druhého klíče a čip s novou CDI spárovat - návod je zde https://www.auto-moto-elektronika.cz/cipy-pro-autoklice/?p=2 a fakt funguje, byť je tam jiná mašina. Toť vše. Kdybys náhodou přišel na nějakou mechanickou zarážku plynu, tak dej vědět, toto jsem nekontroloval.
V TP uvedených 80 kW neřeším.
Takže potřebuješ CDI v jiné než F verzi (všechny osotatní jsou standadrně 93 kW) a k tomu minimálně 1 klíč, resp.s danou CDI spárovaný čip imobilizéru, jinak nenastartuješ. Já jsem koupil CDI z bouračky za 5.000,- Kč a k tomu klíč za 1.000,- Kč. Bacha, opravdu potřebuješ CDI i klíč/čip. CDI prohodíš jednoduše - je umístěná vzadu uvnitř v plastech nad zadním světlem. S klíčem je nejjednodušší řešení vyloupnout nový čip, vložit jej do původního (tvého) klíče, dokoupit prázdný čip ID46 (cca 200,-Kč, třeba tady https://www.auto-moto-elektronika.cz/cipy-pro-autoklice/cip-immo-id46.html), ten vložit do tvého druhého klíče a čip s novou CDI spárovat - návod je zde https://www.auto-moto-elektronika.cz/cipy-pro-autoklice/?p=2 a fakt funguje, byť je tam jiná mašina. Toť vše. Kdybys náhodou přišel na nějakou mechanickou zarážku plynu, tak dej vědět, toto jsem nekontroloval.
V TP uvedených 80 kW neřeším.
bertold- Počet příspěvků : 5
Registrace od : 19. 09. 16
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|